31 maj 2015

Östra stranden, Side

Först pw och sedan en stadig frukost på det. 

Tog det stora beslutet att byta strand idag, till Östra stranden. Det går ett par bussar från hotellet varje förmiddag och en buss tillbaka på eftermiddagen. En riktigt gammal sak, men spelar roll, den gick från A till B idag i alla fall. Tanken var att är det riktigt illa kan jag alltid gå tillbaka.
Stranden var helt ok och det visade sig att bussen tillhörde en av de restauranger som ligger där.... Strunt samma..... Stolarna kostar inget men de vill helst att man beställer något av dem och medhavd mat får inte ätas där.

Som svensk måste man diskutera vädret..... Det kunde varit bättre..... Det är lite för kallt tycker jag och så kan det ge sjutton i att regna, då blir det bra. Kanske är det så att jag blev bortskämd de första gångerna när jag hade kanonväder hela tiden.... Nog om det. Det blir vad det blir och man kan inget göra åt det.
Sista shoppingen tog tid och sent blev det.
Idag var ju planen att äta på "fina gatan" Big mistake! Jag vet ju att jag ska lyssna på mig!
Hälften så stor portion och mer än dubbelt så dyrt. 
Mätt, nästan i alla fall var det bara hem att packa som gällde. Och presenterna blev till slut klara. Natti, ses i morgon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar