27 maj 2015

Antika Side

Och  regnet det bara öser ner..... Och ska jag vara ärlig skiter jag i vilket.

Men som tur är inte så långvarigt. På med skorna och ut på en runda. Passade på att vara kulturell ihop med pw. Lika bra att köra allt på en gång, så nu är Antika Side avklarat. Jag är väl kvinna!! Och då äntligen tittar lilla solen fram 
Gick bort mot östra stranden och tittade, den är helt fri, utan en massa privata stränder. 
Puh det var en genomkörare idag, med lite backar som pricken över i. Frukost eller brunch är väl bättre att kalla det, poolhäng, dusch igen och iväg för lite mat. 
Lyckas hitta lite udda ställen för det mesta. Idag också. En nyöppnad restaurang, lite/mycket otippad men med helt ok mat. Fick till slut mitt grillspett som jag längtat efter. Nej det slår inte det i Alanya men var helt ok.
Ner till Gamla stan för shopping men det är kört ser det ut som. 

Ny dag i morgon, vi får se vad den för med sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar