23 maj 2012

SAMOS - NÄSTA MÅL

Tänk...... det har gått 3½ månad sedan jag kom hem från Asien!!! Vart tar tiden vägen????


Nu har jag varit hemma alldeles för länge....... och då är det såklart läge att göra något åt det, eller hur? Så i morse bokades Samos 1 vecka för 998SEK i övermorgon, torsdag 24/5, det kan man stå ut med :) wohoooooo


Kul, det blir min andra resa till Grekland, jag som aldrig har varit någon större Greklandsfantast. Konstig människa säger säkert alla ni som älskar landet ;) 


Det ska bli riktigt kul att skriva lite här igen...... Ja förresten, är det någon som har lite tips för Samos? Sådana där du bara måste........ äta/göra/se/restaurang.... Mottages tacksamt :)


Har förstått att det är lite bökigt att skriva kommentarer så jag ska se om jag kan hjälpa till lite:

  • Skriv kommentaren (du hittar det längst ner på inlägget, det kan stå tex 2 kommentarer, klicka på det) sen är det bara att skriva på :)
  • Under rutan där du skrivit står det "Kommentera som" (viktigt att göra!) 
  • Klicka på den lilla pilen så kommer det upp flera val i rullistan
  • Välj namn/webbadress, en liten ruta kommer upp och där kan du skriva ditt namn och klicka sedan på fortsätt
  • Vill du se ditt inlägg klicka på förhandsgranska om inte så klicka på publicera. När du gör det kommer en dummytext upp som du måste repetera exakt i rutan.
  • Publicera
  • KLART!!!! :)
Jag hoppas det här ska vara till lite hjälp :)
Kram kram


Bitte 

10 kommentarer:

  1. Vart på Samos ska du?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte än, ospecad resa :)

    SvaraRadera
  3. Oj. Spännande :-) Sambon och jag åker dit på lördag.. Votsalalika hette nog byn vart vi bokat hotell :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli kul att se var jag hamnar :)
      Hoppas ni också får en skön semester!!

      Radera
  4. Såg på fb att du hittat Kapten Yannis redan. Va kul att han är kvar!!! Åk med honom en dag!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamensan jag har hittat honom :) Får se om jag hinner åka på tur med honom. Det blåser en del och har ju varit mulet så då känns det inte akut att åka ut på havet för min del :D

      Radera
  5. Annicka Gustafsson2012-05-25 11:36

    Hej Bitte vad härligt det ser ut, det är åtta år sen vi var där. Hotellet heter Blue Star Doryssa Seaside. Hoppas att vädret blir bättre, ha en skön semester och njut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annicka!
      Det är riktigt härligt, men jag hoppas också att det blir lite sol och något varmare. Men jag har det bra i alla fall. Doryssa ligger precis i närheten, man går förbi på väg in till byn. Ha det gott du med och njut allt vad du kan på Hagön.

      Radera
  6. Ja, det var härliga dagar vi hade även om vädret inte var det allra bästa alla dagar. Men å andra sidan så är det ju som vi sa att hade solen stekt varje dag hade du inte haft 90% av dessa fina bilder. Tack för mycket trevligt sällskap!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade några helt fantastiska dagar Eva. Och helt rätt, det blev många fina bilder.

      Jag är så glad att vi träffades :) Så tack själv!!!

      Radera