31 december 2011

NYÅRSAFTON.... LÅNGT HEMIFRÅN

Jaha så var det nyårsafton, känns inte alls så.....

Jag vaknade tidigt à la El Nido. Någonstans hade jag läst att det var ett bra tips att gå ner på stranden tidigt tidigt innan alla andra kom dit. Sagt och gjort in i shuttlen och iväg till White Beach. 

Var det allt?!?! Vad sjutton, som vilken strand som helst :( Lite småbesviken åkte jag tillbaka till hotellet och försökte få igång wi-fi. Nu har jag äntligen fått ägaren involverad ;D Världen behöver ju uppdateras....

Men vadå, White Beach får en chans till..... OK, stranden är fin. Den behövde bara lite sol på sig, precis jag. Så nu ska det jobbas lite brännan......

Innan det var dags att åka tillbaka passade jag på att ta en timmes massage för P350 (60 kr) och är klar precis i rätt tid till solnedgången. Någonstans har jag ju läst att den ska man se här på Boracay.

Dusch, tilltugg och så tillbaka till WB. Vid 12 slaget stod jag med kameran i högsta hugg och skulle fota fyrverkerierna, så funkar inte skiten!!! Som tur är behövde den nog bara kylas ner lite för den kom igen med förnyade krafter.

Ja det var den nyårsafton det..... Hoppas på ett bra 2012!!!









 Det finns en liten Deli på D*mall så jag passade på att köpa lite gott, det är ju nyår..... och jag längtar efter salt!!!!
Kram kram


Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar