18 december 2011

Malaysia, Filippinerna, Vietnam, Kambodja och Thailand

Dags för ny resa, wohooooo och Malaysia, Filippinerna, Vietnam, Kambodja och Thailand är min rutt......

Sitter på tåget till Köpenhamn för vidare resa till Kuala Lumpur, Malaysia. Jag har en övernattning i KL innan det bär av till Filippinerna. Första stoppet blir en natt i Manila och redan morgonen efter går resan till El Nido på ön Palawan.

Ja just det, tyvärr så blev det grus i bägaren med i Filippinerna. Jag får se om vackra El Nido finns kvar. Stormen Washi som slog till hårt Mindanao skulle vara på väg till Palawan sist jag läste. Ja ja är det illa får det bli en resa någon annanstans.Och förresten så är Palawan är en stor ö. På det här hotellet är det tänkt att jag ska fira jul www.elnidobeachhotel.com , vi får väl se när jag kommer fram om det finns kvar.


Fortsättning följer.......

Kram

Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar