27 december 2011

VÅGRÄTT LÄGE I EL NIDO

Dagens utsikt....... med vågrätt läge...


En laddning piller och Nicoliens instruktioner. De runda var visst för eventuella amöbor, urk.... 
Nicolien, Thank You so very very much for helping me out!! You´re just the best. Can´t thank You enough!


Utan all den helt underbara Nicoliens hjälp hade jag stått mig slätt. Iväg och köpte dricka, medicin och hon satt på sängkanten. Jag kände mig verkligen omhändertagen.


Framåt kvällen började allt lugna sig lite och skönt var det :) 
Lite stärkande soppa blev jag bjuden på av Vangelyn, tjejen som arbetar där jag bor, så underbart snälla.  
Jag hade ju lovar att gå bort till Alternative Inn igår för att träffa Sannah från Stockholm, men det blev ju inget med det så en liten vända dit fick det bli. Vad himla synd att inte vi träffades tidigare, jag tror vi hade haft kanon tillsammans.båda två solfreak, gillar att resa, snorkla mm. Men vem vet vad framtiden har med sig. 


Ny dag i morgon. Längtar efter den.


Kram 


Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar