13 januari 2014

Koh Lanta by motorbike - Evas små pärlor

Ännu en lugn dag i paradiset. Önskar bara att jag inte vore så trött och att jag haft mer tid. Sjukhuset tog ju trots allt två dagar...... 

Vi åkte en liten tur och tittade på ett par stränder, Evas små "pärlor". Tack snälla för att du tog med mig dit!! Jag är så glad för de timmar vi får tillsammans.
                             
Kan undra jag hur situationen ser ut i Bangkok.... Får hoppas att jag inte kastar pengarna i sjön för hotellet...... Jag vill ju helst ha hotell bokat i storstäder. Om jag inte tar mig dit.... Men det ska nog gå. Det visar sig i övermorgon.

Åkte in till Saladan 1 timme och köpte lite presenter till mina små. Och vet ni vad jag hittade? Svenskt smågodis i dykshopen!! Det hade jag alldeles glömt att det fanns. Mmmmm så gott!! 
Tog en chansning och lade ett meddelande till Herta, innan jag åkte, att jag hoppar av vid 7/11. Ingen Herta där, men när jag går längs gatan och letar presenter hör jag 
-BITTE!! Och jajamensan där var Herta och efter lite övertalning följde hon med mig tillbaka en liten stund.
                            
Sista kvällen med gänget på Lanta. 

Middag med Eva, Sri och Git, mmmmm så gott!!
Det känns så konstigt att inte ha en massa att berätta, men det får jag ta igen nästa resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar