1 januari 2014

Nyårsdagen en slappedag på Koh Chang

2014-01-01
Daglig runda som gick lätt. Det är mer folk ute och rör på sig än förra året, kul.
Solsemester på hög nivå idag. 
Solning hela dagen, äntligen ordentligt varmt, och en massage, av den bättre sorten,... Say no more...
Tanken var att gå bort till Pen's men jag stötte på Jo och Freddi så det blev middag och lite live music med dem istället. Men gamla damer får nog tidigt av allt spelande och går till den lila hemska bungen istället. Ok, den är inte så hemsk, jag har bott sämre. Men det ska vara av eget val.......
Kort inlägg idag.... Ibland blir det så...

Kram kram Bitte

3 kommentarer:

  1. Hej Bitte! Nu är jag riktigt elak som säger att det inte är många dagar kvar nu tills du är tillbaka i kalla och väldigt tråkiga Sverige. *suck*. Men det är för att du är saknad! Fortsätt njuta, blir sugen på att åka till Thailand jag med :(
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Michella!
      Nej då du är inte elak :) när olyckorna är framme vill man egentligen hem. Och tänker man på det så hade jag lika lång tid kvar, efger att varit borta länge, som många har när de kommer hit. Så jag är ok med att åka

      Radera
  2. Och så skulle jag skriva kram kram. Det fungerar sådär med wi-fi här och inlägg

    SvaraRadera