15 januari 2014

Bangkok inför hemresa - med kravaller

Ser den vackra soluppgången när vi rullar genom ett morgondisigt Thailand. 

Vi skulle vara framme 8.35, det är vi inte 😃 men det går inte någon nöd på mig, man får sitta kvar i den bäddade slafen rätt länge. Det är bäst att passa på att njuta av lugnet innan det är dags för all hets och myller Bangkok. 
Två timmar försenade kommer vi till Bangkok och det är med blandade känslor jag går där. Vaktar varenda steg jag tar...... Känner mig nästan paranoid.

Tar skytrain MRT och skytrain till hotellet, Windsor Suites, och det är lätt att hitta. Att åka taxi, vilket skulle kännas skönare med mitt knä, är inte att tänka på eftersom det är avstängt på så många ställen. Måste kolla av hur det ser ut först.
                            
Får mitt rum efter ett par timmar. Det blir nog bra det här..... 😃 morgonrock, tofflor, varm dusch och massor av kanaler på TV:n. 
En sak är säker , jag har aldrig varit så blek som jag är nu efter en långresa, det känns....... Avslutar kvällen med resans sämsta massage..... Det går inte så bra just nu..... Men snart, riktigt snart ska jag hem igen.

Ses i morgon. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar