5 januari 2014

Vågrätt läge på Koh Lipe

2014-01-05

Hej alla därute!
Ja jag är vid liv men har inte skrivit här på ett tag. De här inläggen skriver jag i efterhand. Wi-fi är rena katastrofen på ön det här året. Men det är inte den största orsaken, jag har varit helt slut efter att jag ramlade. Såååå den mesta tiden har jag vilat och åter vilat..... med lite avbrott för att äta tillsammans med Oat små korta stunder. Har alltså inte så mycket att skriva om. 

Jo en sak har tagit mycket tid för mig. Försöken att få kontakt med försäkringsbolaget. Läkaren ville ju skicka mig med egen båt och ambulans igår och jag ville ha ok från bolaget först. Måste kosta massor med den transporten. Känns inte relevant. Jag menar det är inte liv eller död det handlar om. Sen var det ju helg också till råga på allt.

Soluppgången sett från min veranda
Här har jag bott i natt, i bungen till höger
Lite soppa till frukost av den här damen.......
.......och sticky rice här.....
Många människor på väg härifrån......
Vilket önsketänkande........
En frukost på stranden kan väl inte skada antar jag....... Så jag intar min köpta mat i en solstol innan det är dags att flytta över till Daya. Vet ju att det inte går att få tag på försäkringsbolaget eftersom det är helg.
Kan inte låta bli att skratta åt den hårt arbetande personalen på Daya. En kock som sitter, det ni.
Åt middag med Oat
Tidigt i säng ses i morgon kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar