6 januari 2014

Vågrätt läge på Koh Lipe, ja idag också....

2014-01-06

Idag har jag absolut ingenting att berätta....... Det har varit vågrätt läge hela dagen. Varmt, varmt, varmt. 

Det enda väsentliga jag gjort är att jobba på kontakten med försäkringsbolaget. Inte helt enkelt visar det sig.

Har talat en del med en jättegullig familj från Karlstad, Erina och Johan och deras barn Isabell och Sebastian. Igår, när jag gick för att köpa frukost stötte jag på en kille från Västerås som också var i färd med att köpa frukt. Stötte på honom idag också och han är här med sina kusiner. Två av dem är läkare. Den ene, läkare på en kirurgakut, var snäll och tittade lite på mina skador. Näsan har troligen en spricka och är lite sned, som han kunde se det, men det är ok att vänta med att räta näsan tills jag kommer hem. Tack för det!! Och tänderna kan också fixas hemma. Men jag behöver en ordentlig dokumentation. 
Oat bjöd på middag på kvällen
Tur att inte våra restauranganställda behöver sova så här.....
Ja det var allt för idag det...... Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar