30 december 2013

En lugn dag i Bang Bao

2013-12-29
Eftersom det blev foto i skymningen får det bli lite fler i gryningen......
Var det tidigt i säng igår så kan man lugnt säga att det var tidigt i morse också 03.30..... Men, jag njuter varenda minut här, på ett sätt som det är längesedan jag gjorde.....

Efter några timmars skruvande i sängen och en tur ut på piren för att se ett underbart Bang Bao vakna till liv, var skorna på klocka 7.10. Shit vad det var brant här då...... Men ja det visste jag ju innan, men jag gick åt andra hållet, söderut. Bra i och för sig för jag såg ett par stränder som kan utforskas senare under dagen. Saknar min frukttjej på White Sand Beach (WSB) och moppekillarna med soppan. Men man kan ju inte få allt.

På Paradise, som på de flesta andra ställen antar jag, kan man hyra kanot. Men fy och hamna i det här vattnet..... Aldrig i livet att jag utsätter mig för det 😎😆

Träffade systrarna Vera och Anna från Gotland, de bor också på Paradise, och vi tog sällskap till stranden. Stranden är helt ok..... Jag har bara lite svårt för att bada i och med att piren ligger så nära och så mycket därifrån går rätt ut i vattnet....... Och i ärlighetens namn är vattnet rätt kallt för en badkruka..... En hel dag  i solen, underbart!!
Anna och Vera, de två systrarna från Gotland. Två jättegulliga tjejer som drogs med tanten hela dagen......
Supergod bläckfisk..... Japp idag igen...... och det smakar inte samma samma.... 
Måste ju äta bläckfisk så mycket det går eftersom jag vet att det är det jag längtar efter hemma.
Trivs fantastiskt bra här och kommer helt klart komma tillbaka igen.  Och naturligtvis kommer jag bo på BB Paradise igen, delad toa och dusch spelar ingen roll........

😴😴😴😴😴 tidigt för att vara mig..... Kram kram Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar