14 december 2013

Underbar dag på Koh Chang

2013-12-13

Riktigt på gång med promenaderna 😅 
8.50 promenad
9.50 bad
10.00 frukost på stranden
Det går ingen nöd på mig någonstans och det bästa är nog att massagen gett verkan, det går mycket lättare, smidigare att gå.... Me like......att ta timmen var inga problem alls, det gick av bara farten.......

Idag blir det mest bilder.
Frukosten 
Det här är den omtalade soppan
Min utsikt
Det omtalade rummet 😃 inget överdådigt men passar mig.....
Man kan ha det sämre....... Utsikten när jag får massage......
Det gäller att hålla ordning på finanserna.......
Gick bort till Pen's Bungalows, som ligger nästan längst norrut på White Sand Beach. Skulle se om jag hittade Pen, mormor till Jing som arbetar tillsammans med Eva som gör mina naglar hemma. Tyvärr var hon inte på plats men jag tog vara på tipset från Jing om att äta där. Fick en helt underbar Red Curry. Yummi...... Så de här bilderna är lite speciellt till Jing.
Små lätta moln ser jag på min himmel, min himmel som är blå...... Känns så när jag går ut från salongen och har fått foot scrub och fransk pedikyr för 300B......  
Och så avslutade jag kvällen med att köpa ny ryggsäck. Kan inte annat än skratta när jag tänker på tjejen i affären, jättegullig och trevlig på alla sätt, som skulle beskriva:
-have many color: bu other bu, bow, bla and gley
Det blev en gley rygga.....  
Ska bli spännande och se om den håller bättre än den förra. Ja den som höll i 10 minuter innan ena hjulet ramlat av...... osv osv. 
Kunde inte stå emot....... 😜 men det blev en pancake med choklad, utan halva pannan med smör och olja 😃 men vad sjutton det är ju semester!!
Och den pannkakan avslutar den här dagen.

Kram kram från Koh Chang
Bitte







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar