27 december 2013

Juldagen på Koh Chang

2013-12-25
07.30 Promenad
08.30 Bad
08.40 Frukost inköpt på vägen, precis som vanligt.
På gång meddetsamma jag kommer till ön..... Känns fantastiskt skönt. Jag var ganska ensam ute så tidigt.

Min fried vegetables with seafood är efterlängtad......
Killen som hjälpte mig när jag skulle åka är från Halmstad!! Världen är liten. Hans kompis bor här och hyr ut moppar..... Jag hyr en.... Från idag.

Tog mig en "tur" ut på luftmadrassen idag.... Ja det höll på att bli en ordentlig tur det. Låg och njöt, det började blåsa rätt kall och jag upptäckte att det var alldeles tyst hahahaha det var dags att kämpa sig inåt...... Mmmmm jag hade flutit iväg lååååångt ut.....

Massage av magic hands på Apple sen iväg till ett annat ställe för lite footscrub och pedikyr som gör tillvaron lite lättare 😃 fötterna är som en babyrumpa 😃 Christina, Oo eller hur det stavas hälsar så gott till dig....
Det här blir inget långt inlägg, blir så när det är vågrätt som gäller....

Kram kram

3 kommentarer:

  1. God jul Bitte!

    Tillbaka på Koh Chang ser jag. Fick du även denna gång din favoritbungalow på Apple? Du ser ut att ha en fin semester massage, footscrub och pedikyr låter som himmelriket...

    Stora julkramar Sinnika

    PS. Såg dina inlägg om Kacha. Kackerlackor och ödlor verkar vara standard på det hotellet. Vi hade dessutom en mus. Vi hade dock normalstora kackerlackor... DS.

    SvaraRadera
  2. Hej Sinnika! Nej tyvärr fick jag inte det den här gången, utan den första åt andra hållet, men det är ok. Ser havet från den också. De gör verkligen mycket för att hjälpa mig. Det har kommit en ny chef som jag fått god tumme med 😎

    Det var som värst, med Kacha alltså, möss också! Måste säga att de jobbar på bra.

    SvaraRadera
  3. Har krångel med att få up svaret till dig Sinnika. Ja det har verkligen varit härligt med alla behandlingar jag fått. På Chang har det varit massage varenda dag ajajajaj men så Sköööönt. Kram kram

    SvaraRadera