22 december 2015

Underbart är kort, på Koh Chang

Idag var jag lite wild'n crazy, först upp i bergen och sedan söderöver. Men det fick räcka med timmen. Nedräkning är det också, näst sista pw på den här resan. Tänker inte gå på julafton, absolut inte!! Men då har jag faktiskt varit ute varenda dag sedan jag kom till Chang. 

Äntligen vågade jag ta kort på de små liven längs vägen. De kommer längre och länge mot White Beach så snart är de också på plats. Allt på grund av mat som försvinner i och med byggandet.
Önskar jag hade med mobilen för en selfie för en gångs skull. Det här blev inte bra.
Morgondiset börjar lätta
Visst är de vackra. 
Inte sjutton visste jag att man borstar tupparna!!
Lite mer sol, Tack!! Det vill jag ha nu när det snart är dags att åka hem.
Men, jag satt troget hela dagen och badade i alla fall. Skam den som ger sig.

Det blev en mangoshake till solnedgången och sen lite grillspett på Sea Bar. 
Pi Van var helt fullbokad, ja alla andra också. Italienaren var faktiskt just och sade 
-jag vet vad du är van vid och vad du tycker om, jag vill inte att du kanske blir missnöjd. Så jag safar och beställer 2 timmar kl 17 i morgon istället. 

De här förlagen fick jag av tatueraren. Vi får se om jag slår till?!?! 
Det blev en tidig kväll, ja precis som det blivit nattsudd tidigare hahaha . Kan inte hålla ögonen öppna kl 22 ojojoj det är till att vara gammal. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar