17 december 2015

Vågrätt läge på Koh Chang

Vaknar sent, jajaja sent och sent när det är semester.... vid 8 var det. Tog norröver för rastning i bergen 😅 en kortare vända istället för jag kan ju inte missa frukosten. Shit jag hade glömt hur brant det var. 
Bevis att det finns ormar i vackra färger på ön. Som tur för mig var den inte i liv längre. 😱🙏 Det finns även massor av apor i området. Vågar tyvärr inte stanna och ta kort om de skulle bli aggressiva har jag inte mycket att hämta. Kommer väl ihåg Bang Bao där de jagade mig. Framförallt är det väl i sin jakt på mat.
Och här ligger trafikskylten bra 😆
Som sagt det byggs mycket, alla små affärer och barer får stryka på foten för det stora. Det här är innan Cookies, och Anna, Oodie's är kvar. Ännu så länge...
Julgran i min smak 
Ja så var den här rundan slut. 😅 Hopp i havet och stadig frukost. Ja det är ju det jag säger, frukost ingår, förödande för mig 😱
På det strandliv hela dagen, med massor av guppande på luftmadrass.
Ser inte den här god ut??? Det var den, jag lovar!! 😋
Dusch och 2 timmar massage av Pi Van på Star Massage. Ajajaj vad det kan göra ont, men ont ska med ont fördrivas.😬 Lilla gumman sliter som få för att ensam försörja sina 4 barn. Jag mötte henne häromdagen 07.20, på min morgonrunda, på väg till jobbet på hotellet och sen igen kl 22 på kvällen när hon var på väg hem. Gör så ont i mitt hjärta. 😢Hon har blivit så smal sedan sist. Men är alltid så himla gullig mot mig.
Satte mig på hotellets restaurang och pt middag men först efter att ha satt på mig luvtröja. Inte imponerad av deras mat såhär långt. Men jag blev mätt i alla fall och trött. 
Kunde inte stå emot, så nu är det koma..... 😉
Så nu är det natti. 😴😴 Ses i morgon. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar