16 december 2015

Ännu en härlig dag på Koh Chang

Hörs inget riiiiing, vaknar ändå för att komma ut i vettig tid. Behöver nog rasta mig lite extra inför middagen på danska restaurangen ikväll. Det är så underbart att bara slänga av sig kläderna i strandkanten  och hoppa i det härliga turkos vattnet. 
Alltså helt ärligt, det är inte bra med frukost som ingår, jag äääälskar frukost och äter alldeles för mycket. Men men det är ju semester och ingen detoxresa. 
Guppat luftmadrass hela dagen och äntligen är det dags för min favorit på Sea Bar, som jag har längtat!! Ingenstans som jag provat har varit lika gott. Och dessa små påsar som jag handlar av moppekillarna på morgonen, 10B, är inte heller att leka med.
På kvällen middag med gänget. Av princip äter jag ju lokal food var jag än är, ångrade mig idag. Ohhh vad det såg gott ut med stekt fläsk och hamburgare som Elias åt..... Men vilken tur, Elias gillade inte sin hamburgare .... Vilken härlig dag!
Jag har ju fått byta rum, det är lite fullbokat över jul, och fick till min stora glädje en safe deposit-box i det nya. Mmmm vilken nytta gör den såhär tror ni?!?! Såg ut på detta lilla viset när jag kom hem!! Jag hade glömt låsa när jag gick 😂😂😱😱 det går bra nu!!
Ses i morgon, kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar