15 december 2015

Good morning Koh Chang!

Pw en timme på välkänd tur. Tyvärr ingen frukt, har ju frukost.... 

Händer massor på Chang, som vanligt. Bensinstationerna utvecklas..... Och ett nytt Makro öppnas den 23/12
Hopp i havet och en rejäl frukost på det. De gjorde ju ett avdrag på priset eftersom jag bara äter för en, tror de 😂😂😂 
Jag har i alla fall bestämt att jag stannar kvar på Lagoon resten av tiden. Det känns nästan lite Sällskapsresan 1 över det, om man har fram spegeln är det havsutsikt 😂 nej faktiskt har jag havsutsikt mellan takåsarna utan spegel. Sen är det bara ett problem, coffee shopen som jag älskar, ligger på bottenplan...... 😛

Vågrätt läge och gupp på luftmadrassen hela dagen. Såklart en massa tjat med familjen Winberg 😎 
Massage 1.5 timme och när jag ligger där och plågas, det gör gott-ont, hör jag plötsligt en välkänd röst, det är Inge från Halmstad 😀 Han hade fått lite inside information att jag var på massage. Han hade talat med the Winberg family om middag på den danska restaurangen som finns i backen, i närheten av min fruktdam, i morgon så vi åkte dit och bokade. Det är säkrast att göra det på där om man är många och absolut vill dit. 
Middag med belgaren Gert på Nong Bua och marsch i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar