18 december 2015

Ännu en dag på Koh Chang

Omigen en pw upp i bergen. Gick ännu längre bort så det blev ytterligare backar. På vissa ställen känns det som att klättra längs en vägg, så himla brant. Det går inte att få fram på bild hur det är. 
Chantals pappa brukar visst också vara ute i backarna och tipsade mig om att gå ner mot White Sand  Beach Resort. Jag gjorde så....... Shit!!! Det var värsta backen hittills..... Vägrar att gå upp för den, där går gränsen. Då kommer jag inte kunna gå på en vecka!! 

Ja just det, jag skulle aldrig bo på den resorten för det priset. Även om stranden är bra.
Det fick bli strandpromenaden tillbaka. Passerade Rocksand som jag tycker är så mysigt, bra priser om man bokar där, men alldeles för långt bort. KC har byggt nya omtalade bungalows, dyra men fina......
Dopp i det stora blå och frukost.
Spenderade dagen tillsammans med lilla familjen Winberg. De är bara så söta och barnen helt underbara, lite av thailandsbarnbarn.
Fick lite solnedgång idag, det tackar vi för. Och här ser man att vi faktiskt har infinitypool på hotellet. Skulle älska att bada i den men just nu är den full av barn..... 
Titta vilken liten sötnos
Idag var det dags för ett av de stora besluten man måste fatta ibland, thaimassage eller ska jag vara lite wild'n crazy och slå till med thai-oljemassage. Det blev det sista. Är ju "lite" öm efter mina omgångar med Pi Van. Hahaha det var ingen större skillnad, hon körde in armbågar och hälar i alla fall. Det kanske får bli en vanlig oljemassage i alla fall nästa gång.. Hade köpt en av mina favoriter mango med sticky-rice, men kände att hon nog behövde den bättre än jag...... 

Förresten, man får höra mycket kul när man ligger på massage. Vissa män raggar hårt, andra lite mer försynt. De tänker inte ett dugg på att alla hör.....
-igår bjöd jag ut en annan kvinna på middag, hon hade hjälpt mig med en del.
-aha
-det är så jag gör
-aha
-vill du gå på middag med mig?
Smarty, ett tips skulle jag vilja ge, tala inte om att du var ute med en kvinna igår!! Tror du att du imponerar då har du fel. Men det var bara att bestämt intala sig
-Larsson, du kniper igen. Men tjejerna och jag skrattade gott efteråt.

Middag på Sea Bar med Chantal och hennes svenska kompis, tyvärr inga foto.
Hem och bums i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar