4 december 2015

Lite vardagslyx på Koh Lanta

God morgon från Koh Lanta


Vilken härlig dag!! Ja när jag äntligen vaknade 11.40 vill säga hahaha
Tog en tuk-tuk till Thai Cat på Long Beach där Eva väntade. Vilket härligt ställe!! Alla är supertrevliga och det är bara så mysigt. Mycket svenskar, japp men så är det på Lanta.
Doppade tårna, fick räcka för idag och satt i den här salan, hyddan, resten av tiden. Dras ju med en förkylning så soldyrkaren får hålla sig i skuggan.
Dags för lite lyx i tillvaron, body-scrub. Oh så härligt, man känner sig som ny.
Snabb vända till Saladan för lite shopping, måste ju ha något att sätta på mig, vet inte riktigt hur jag packade. Åkte ut med 14.6 kg och då var nog minst 4 av dem saker till Eva och en massa tidningar. Kunde inte stå emot en sticky-rice med mango :p heller såklart.

Hungriga åkte vi till Em:s lilla restaurang där soppa på fylld bläckfisk väntade på oss mmmmm. Det går ingen nöd på mig kan jag lova.
På det 1.5 timmes massage med hopp om att få bort envis huvudvärk och att kunna sova.
Fyllde på med min sticky-rice. Sedan blev det Facebook, blogg mm för inte sjutton kunde jag somna...... 

Ses i morgon. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar