2 januari 2012

DAGS ATT BO PÅ WHITE BEACH

Så var tiden på Lingganay slut.... och här kommer några sista bilder därifrån. 

Hittade ett boende på White Beach så nu skall det bos på rätt sida av ön... ska bli kul att prova det med. Hotellet har inte ett uns likhet med vad jag haft de senaste nätterna, men det såg mysigt ut i alla fall. Det blir kanon. Ja jag håller med, det är ett evigt flyttande men jag ville ju ha friheten och då är det här priset man får betala under högsäsong. Många stället är helt fullbokade.



Rummet med den nedersta altanen har varit mitt :)


Här är utsikten från El Centro, mitt nya boende


Stranden är underbar och lite färg börjar jag få, men det tog tid....
Juice med "expressfart" De har en juice som sägs vara såååå nyttig för jag kommer inte ihåg allt. Men det behövs väl fler än en kan tänkas för jag känner mig precis som innan ;) men det var rätt god i alla fall
Nej, dags för försök att få en god natts sömn 


Kram kram


Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar