16 januari 2012

PÅ PHRA NANG MED NYA VÄNNER

Gick ner till piren igen för att ta en tur till någon ö. Där träffar jag Ulrika med barnen Linda och Erich och vännen Alice.De hade bokat Railay och sade -kom med! -Ja det är klart jag kommer med :D Vi hade en helt underbar dag med många goa skratt. Linda är som en virvelvind hahaha. En helt underbar familj :)
 Lite barhäng på Rayavadee Resort, finaste hotellet på hela Railay. En natt kostar sådär 4 400 kr. Skulle nog kunna trivas om jag ansträngde mig lite ;)  
Ullis och Linda
 
Alice och Erich 
 
 
 
  
Det hann till och med bli solnedgång.
 
 
Tillbaka på Pim bokade jag Island-Hopping Phi Phi, 900 Bath och billigaste som jag hittat, till i morgon. Det ska bli kanonkul att se öarna.


Det var allt för den här gången :)


Kram kram


Bitte 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar