24 januari 2012

FLYTT TILL ANDAMAN RESORT, KOH JUM

Trots  att jag verkligen tycker om Season så har jag flyttat. De kan inte erbjuda mig ett boende med havsutsikt….. Och jag bara måste se havet. Tänk själv att vakna upp på morgonen, liggande i sängen, blicka ut över havet….. Så får det bli. Bor nu istället på Andaman Beach Resort. Det är dyrare, 700 Bath mot tidigare 500 B och äldre standard men det kan inte hjälpas. Jag är nöjd. På Andaman bor det lite mer svenskar än på Season, där det var mer tyskar. Då i alla fall, det varierar säkert.
Min lilla bungalow


Idag hade jag trevligt besök på rummet :)
Stranden vid Andman. Sol, bad, snorkling god mat och trevligt sällskap, vad mer kan man begära?

Det finns shake över allt. 
Lite lunch, nudelsoppa med grönsaker. 
Idag gick vi bort till Golden och talade med Travis och han ska guida mig/oss i meditering. Ska bli spännande. Jag lovar, jag kommer inte hem i rastaflätor eller liknande. Vi blev kvar där och åt middag ihop och efteråt var de så gulliga och följde mig hem. Det tar ca 25 minuter enkel väg i beckmörker. Tack snälla!!!


Visst är deras bensinmackar fantastiska.... Man pumpar upp mängden som skall tankas.
Christy
Travis
Det blev "Seafood on hot plate" på Golden Pearls i kväll. Men Seasons igår var, enligt min åsikt, bättre. Seasons kostade 120 Bath, mindre portioner och Goldens 160 Bath, större portioner med kanske fyra bitar bläckfisk. 
Och så avslutar vi dagen med lite underbar solnedgång....
Det var allt för idag, sovdags.


Kram


Bitte









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar