22 januari 2012

SISTA DAGEN I AO NANG

Vakande upp och, nej nu är det dags att åka vidare. 


Orkar inte stressa så jag har bestämt mig för att jag åker i morgon till Koh Jum, eller Pu Island som det står på kartan. Ön ligger 1.15 timme söderut med ferry-boat.  Hör och häpna, jag har faktiskt bokat boende!!! Season Bungalow som ser riktigt trevligt ut. Koh Jum ska vara en av de öar som fortfarande är rätt oexploaterad, det gillar jag :) Ingen charter-ö än så länge alltså. 


Nu är det dags att börja plocka ut ordentligt med pengar för i fortsättningen, fram tills jag kommer till Langkawi om 2 veckor, finns det inga ATM, bankomater.

Det här är Astrid, som varit min granne ett tag.
 Thai-frukost som heter duga ;D
 Busshållplatsen tycker jag är lite kul
 Så här ser en stadsbuss ut inuti :) inom Ao Nang brukar jag betala 20 Bath
 Ett svensk par som också bor på Pim berättade om en helt annan strand i Ao Nang än de som jag sett, så det var bara att bege sig dit.
 Allra längst bort huserar de här sötnosarna... i mängder
 Blev av med mitt vatten, men det var det värt :)
 Ao Nang Beach
 
 
Och där satt folk, massor av folk, på rad. Jag tyckte det såg lite lustigt ut.... 
 
Massage i all oändlighet. Varenda hydda är fylld med massage-bäddar.Det var till och med 50% rabatt mitt på dagen på, jag vet inte om det var alla, en del ställen. 
En av de godaste shakerna hittills, passionsfrukt mmmmmm
Idag blev det Poda igen.... och lite BBQ kyckling med grillad majs, det är bara sååå gott
 
 
 
 
 En av dem som jobbar i receptionen sa till mig
 -I´m a little bit gay.... -Oh you are? Och kompisen som säger at he is a she. Hon är bra så söt :)
 Och så har jag då snyggat till fötterna med en pedikyr igen.... en ny tjej den här gången
Ja det var allt från Ao Nang.


Ha det gott


Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar