25 januari 2012

HAR JAG HAMNAT PÅ CHARTERRESA???


Här är som värsta chartersemestern!!! 
Det markeras solstolar. Man måste upp innan hin håle fått på sig skorna för att ha en chans!!! Herregud alltså!!! I morse vaknade jag vid 7 och såg hur det markerades, så det var bara att släpa sig ner till stranden och tillbaka för att sova vidare. 
 
 
Dagen här går ut på sol, bad, meditering och att äta. Meditering, kan undra jag vad folk tänker när de går förbi på stranden och vi sitter där och mediterar??? Strunt samma, det bjuder jag på…..


På kvällen promenerade vi till en local restaurant och fick helt underbart god mat. Christys Pad Thai, 40 Bath, fick prova lite och det var den bästa jag smakat på länge. Jag fick 1 hel fisk, vilken sort har jag inte en aning om men god var den, ris och grönsaker i sojasås, allt för 70 Bath. Vattnet bjuder de på. Här kommer jag äta i alla fall en gång till innan jag ger mig av eftersom det var så himla gott 
Vi fortsatte till Golden där det var PARTY “med hela ön”. För vår del blev det varsin dessert och “taxi” därifrån eftersom det börjar bli sent, Christy har bestämt sig för att åka tidigt i morgon bitti, och är kolsvart ute. När taxin plockades fram kom två fåglar flygande rakt mot oss wiiiiii, lugn Bitte det är bara bats, fladdermöss WIIIIIIIIIII. Jag är skiträdd så ta mig härifrån nu!! Att åka taxi kostar ju som jag berättat 50 Bath, men när det är mörkt 100 Bath..
Det var allt för idag :)


Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar