14 januari 2012

PODA ISLAND

Idag skulle det sovas ut och så blev det :) Tog sedan mina pinaler och gick ner till stranden. Jaha det är ut till olika öar man ska här också..... Hittade på 2 svenskar och en norska som varit här flera gånger tidigare och följde med dem ut till Poda Island. Vi hade en trevlig dag tillsammans.
 
 
 
Mat och dryck behöver man inte oroa sig för, det finns det gott om :)......
 
 
....Precis som det finns gott om longtailbåtar och människor. Den som kommit för att hitta den enskilda stranden på en tropisk ö har kommit helt fel.
På kvällen fick jag äntligen min efterlängtade Red Snapper mmmmm hur gott var inte det och med Morning Glory till det, grönsaker tillagade med bland annat chili och brinnande hett, yammi.
 Ja det var första heldagen i Ao Nang det, ett riktigt charter paradis ;) så jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte. Men jag orkar inte flytta just nu så jag stannar och ger det en chans.


Ha det gott


Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar