12 december 2014

Äntligen sovmorgon!!

Sovmorgon!! Ingen träning!!
Ligger kvar i sängen med TV:n på och tittar på utsikten halva förmiddagen 😃
Nonee meddelat att det är ok med rummet hos militärerna. Dags att åka bort och kolla på boendet. Det är normalt deras familjer och vänner, thai såklart, solfångare bo i de här rummen. Känner mig mycket osäker, det är så långt bort men Nonee försäkrar mig om att hon kör mig. Vi kommer överens om att testa en natt tillsammans, från och med i morgon.

Fram med kameran såklart och äntligen fick jag bild på den där infinity poolen som jag tittat sååå på.
Och ja självklart får jag använda den. Men det är förbjudet att passera förbi det utan sällskap av dem. Och så skulle jag ju egentligen inte fota eftersom det är militärt område. 

Säger att det är en sak jag oroar mig för och det är hundarna. Tänk o. De inte släpper in mig!!
-köp lite korv och ge till dem så har du inga problem. De kommer garanterat vara dina kompisar.
Hör är det mutor so gäller på alla nivåer. Högt som lågt, säger han och skrattar. 
Tyvärr ligger det ju mycket i det.......
Shopping på vägen tillbaka
-De här frukterna ska du använda. Mixa med sockerlag, lite salt, lite vatten och massor av is.
Ser nog lite skeptisk ut, jag som provar nästan allt utom kackerlackor och larver. Men såååå gott gott!! Känner igen smaken i det torkade frukter jag brukar äta.
Lång dag i solen går över i kväll
Kommer sakna Apple, men vi ses igen på julafton. Ja jag kommer ju vara här men inte bo eftersom det är dags att komma igen i budgeten.
Pizzadags!! 😜 men tyvärr inte för mig 😢 i kväll är det middag på Thor's som alla rekommenderar
Men jag fick smaka, hur gott var inte det efter mer än två och ett halvt år.......
Jag ska erkänna en sak, visst var maten god, men jag var inte imponerad ett dugg. Överreklamerat i mina ögon.
Dags att sova sista natten på Apple. Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar