25 december 2014

Hårt arbete på Koh Chang

Ingen pw idag heller vill vakna och bara vara och så var det det där med naglarna. Och förresten är det ju inget Boot Camp jag är på!!  😆😆😆 Frukost, tur jag inte har det alltid!
Idag minsann skiner solen från en klarblå himmel, det var ju det jag beställde till igår. Någon däruppe lyssnade inte då men tog sig tydligen en funderare...... Vågrätt läge hela dagen. Fortsätter vara busy busy doing  nothing och det är härligt det med
Massage i två timmar hos Star Massage, det är så de heter där jag har gått senaste tiden. Det ligger precis till vänster när man kommer ut från Apple och Sang Arun. Det ägs av en italienare som brukar sitta utanför. 
Om du går dit för att du läst här så hälsa gärna från Bitte, hon svenskan som alltid tog två timmars massage. Här kan du om du vill få massage som inte känns som jag brukar säga en västanfläkt. Ja där de sitter och gungar för att det ska se ansträngande ut men inte känns att de tar i en.

En otroligt vacker solnedgång, som faktiskt blir den sista på den här resan. För i morgon ska jag på massage klockan 17, så då missar jag det hela.
Lite mat på det sedan marsch i säng. Grabbarna grus festar fortfarande...... Och idag kom lilla familjen Winberg tillbaka från Kambodja.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar