27 december 2014

Bye bye Koh Chang

 
Frukost är ett måste. Inge var gullig och kom bort för att säga hej då. Hoppas verkligen att vi ses hemma. Säger hej då till alla morgontidiga jag ser och åker så iväg med lilla vanen. Massagetjejen kommer springande och kramar mig hej då! Så gullig.
Säger hej då till mitt andra hem...... Det känns nästan så.....
Känns skönt att se att mister kommit igång med sina dagliga promenader igen...... Det tar på när grabbarna grus kommit och det inte bara är halvgamla damer att umgås med hahaha go Inge go...
Önskar det var åt andra hållet jag skulle åka.....
Skönt med en trevlig chaufför som inte har gasen i botten. Stopp för matpaus ingick den här gången. Utan diskussioner blir jag körd till hotellet, det finns alltså hopp om det. Det är första gången resan har gått utan problem 
Checkar in på Sukosol Hotel, ser bra ut, och ger mig ut på stan. Men såååå trött och förkyld. Det är helt utan entusiasm jag går runt. 

Det som är skönt är att Bangkok är sig själv igen, inga demonstrationer nu inte. Orkar inte ens fundera på mat......
Ingen dålig Jaguar, eller hur?!
Mitt lilla rum. Fick ett annat först men trivdes inte alls och frågade helt enkelt om jag fick byta.... Det var fullbokat i huvudbyggnaden, men tydligen inte ändå...... För jag fick ett rum......
Tar en Selfie precis som alla andra hahaha 
God natt! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar