20 december 2014

Vill ha värme nu!!! Det är kallt i Thailand

Jadå jag sviker inte mig själv idag heller. Trots att jag, utan Nonee, inte går upp 05.45 så knyter jag på mig skorna varenda dag och går ut!!

Det här är inte frukttjejen utan någon kompis/släkting, en riktig muntergök.....
Några av alla de goda frukter som brukar bli min frukost
Svidar om och bort till Apple där jag bjuds på riktig turistfrukost, flingor och mjölk med frukt. Jadå det var så gott så. Soppan jag köpte tidigare fick bli lunch tillsammans med allt annat gott. Har fått med mig Elna i fruktlivet hahaha
Idag är första dagen på ett tag som det varit varmt och inte blåst så mycket. Nu är det slut på kylan med åska och drivis..... Därför är det inte svårt alls att se till att det blir beachhäng hela dagen.... Det börjar också fyllas på med folk nu. Det är inte nästan tomt på stranden längre, även om det är mycket mindre än tidigare år. 

Trevlig middag på stranden med Jenny, Jocke och barnen, Inge och massor med nykomlingar. 
Efter det en tidig kväll i säng. Men först, det är ju lördag! 
Jag har gått och längtat hela vecka efter en latte med chokladbollarna, men tyvärr fick det bli utan latten eftersom klockan är mer än fyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar