1 december 2014

Anländer Bangkok

Ny dag och framme i Bangkok.

Checkar ut och är på väg mot Airport Linken när jag ser att min ryggsäck är helt trasig!! Har jag tur eller har jag tur? Köpte ju en ny förra resan 😢 Tillbaka igen för att se om jag får tag på någon som kan hjälpa mig reklamera. Lite pappersarbete sen får jag komma in i ankomsthallen igen. Och ser man på, utan större diskussion får jag ut ersättning för ryggan. Så ja nu är det bara att köpa en ny igen. Tur att jag reser lätt annars hade det nog fattats en hel del med den öppningen som var på sidan.

In till stan!! Trött!! Checkar in på hotellet, inget lyxhotell men helt ok. 

Får kontakt med Eva, vi ska träffas i morgon, och sen en taxi till Patpong nightmarket som är sig likt. Samma shopping och samma galanta damer som dansar i trosorna på barerna runt omkring. Undrar jag varför inte militärjuntan tar tag i det istället för att bråka om solstolarna på Phuket. Taxi tillbaka och marsch i säng..... övertrött så jag somnar naturligtvis inte. Lite orolig eftersom jag ska upp 6.30 för att åka bort till Eva. Vi ska på utflykt!! 

Dags att göra ett tappert försök att sova. Natti, natti!! Ses i morgon, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar