26 december 2014

Välplanerad dag på Koh Chang

God morgon världen!

Nu får det vara slut på latandet!!
På med skorna och ut. Inga ursäkter längre.... Men jisses vad varmt, när jag kommer till backen är jag nästan lika svett som när jag brukar komma tillbaka. Lite sticky rice hos moppekillarna och sista 100B till frukttjejen.

Redo för tuppfäktning?
Går längre än någonsin, hade ett litet ärende..... Vid Tesco Lotus kommer Lisa springande och så tar vi sällskap tillbaka, kul. Visar henne mina höjdpunkter och hämtar upp frukten. Kanske fler som kommer göra det my way..... 

Beställer frukost, av med paltorna och ut i vattnet. Och där blev jag kvar med några korta avbrott för frukost och lunch. Bestämt mig för tre måltider idag, vill inte missa något
Vilken överraskning!! Den här har vi inte sett förut.....
Men nu gäller det också att vänja hjärnan vid västerländsk livsstil. Ja jag menar att till exempel inte fråga
-vilken dag är det? Ja inte bara datum utan vilken veckodag. 
Därför startar den hårda planeringen av eftermiddagen, bäst att ta en del i taget. Det är ju lugnast börja att vänja sig vid uppstyrda dagar.
16.00 dusch
16.30 fika
17.00 massage två timmar
19.00 middag 
Puh hur ska jag hinna allt!! Det är hårt att ha semester..... Men det gick.

Just den hör latten som jag väntat på i två år.....
Pi van, så heter den duktiga massören på Star Massage. 
-you go, miss you
-me in bag
Ja du lilla gumman det hade varit något att komma till kalla Sverige....

Och när jag ligger där på britsen så slår jordens förkylning till.... Näsan dripp dropp..... Och jag är heltäppt. F.n!!
Sista middagen tillsammans med en del av svenskgänget på Oodie's
Gissa vad jag åt?
Dags att säga hej då till alla...... Tråkigt!!

Natti, ses i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar