31 december 2014

Äntligen hemma!

God morgon och Gott Nytt År!!

Fast det vete sjutton om jag vill säga det..... Idag skulle jag ju ha vaknat i min säng.

Shoppar loss ordentligt i parfymeriet!! Höll på att bli en diamantring också, men den var för liten storlek och jag hann inte gå tillbaka till guldaffären, alltså huvudbutiken. Kanske tur för mig det, eller i alla fall för kontot.....

Lilla planet till Göteborg går i tid men kan inte landa på grund av jag tror det var dimma, eller kyla, så nu cirkulerar vi runt Göteborg. Hoppas vi kommer ner innan bensinen tar slut.... Annars kör de väl med min tur tillbaka till Amsterdam igen. Fast ett är ju säkert, ner kommer vi alltid. Frågan är bara hur.

Det är bara inte sant!! Min nyinköpta rygga är trasig!! Jag ger upp!!

Buss och tåg till Halmsyad enligt svenska tidtabeller, tacka vet jag dem.....

Hemma!! Home sweet home och underbara vännen Anna ville ge mig lite julkänsla.

Over and out för den här gången. Kram kram och tack gör att du följt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar