6 december 2014

Lugna dagar på Koh Chang

No mercy, på med skorna och iväg på pw. Ingen Noni idag men det är bars att köra hårt i alla fall.
Tillbaka med frukt, soppa och alla andra godsaker är det dags att leta nytt boende. Som tur är behöver jag inte gå så långt. På andra sidan om Apple ligger Sang Arung och de har en liten bungalow till mig för 1500B precis bredvid stranden det blir bra det!! Här bor flera svenskar och jag talar med en familj från Mörrums som trivs jättebra.

Går tillbaka till Sea Bar och de ber omigen så mycket om ursäkt men jag vill bara därifrån. Män som slår sina kvinnor gillar jag inte. Det hjälper inte ens att han redan fått sparken. Money talks i alla lägen, gäster som flyttar ut innebär mindre inkomst för ägaren och det gillar inte hon, utgår jag ifrån. Det här ser väl trevligt ut 😀
En härlig dag på stranden går bli plåster  såren. Det här är min bunge. 
Ja vad mer kan man få som balsam för själen? Massage såklart!! 
En Green Curry på Nong Bua 😜 
Ja det var nog allt för idag. Dags att försöka sova lite. Men det är konstigt att de måste ha så hårda sängar och kuddar i det här landet 😆 

Ses i morgon. Kram kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar