10 december 2014

Flytt till Apple

Det är faktiskt lite svårt att förstå vad jag håller på med, väckarklockan på 05.45 när det är semester!!
Allt bara gungar..... Inget att be för, det är bara att knyta på skorna och iväg. Bort till backarna i "lilla" Mercedesen..... Upp och ner, upp och ner...... Shit vad jobbigt det kan vara!! 

Vi tar en pw en bit längre bort för lite yoga. Ska villigt erkänna att yoga inte är min grej. Är klumpig som en hel köksinredning och att balansen är usel är ju olyckan i Bangkok ett bevis på...... Men skam den som ger sig. Står väl där till slut i någon konstg ställning, på ett ben med det andra snurrat runt och armarna huller om buller. En annan ska man stå på ett ben med armarna i någon position och sedan luta sig framåt. Ja det förstår ni själva hur det gick. Och det skulle vara nybörjar yoga det hmmmmm. Någon liten del gick väl ok...... Vi får väl se om det blir någon fortsättning på det här.
Frukost på thai vis..... Det är riktigt gott med den där chilin på ägget. Nonee ger mig ytterligare ett tips när det gäller att veta vilken restaurang man ska välja, välj en med många skålar/tallrikar. Det visar att de är beredda på mycket gäster och inte hinner diska emellan. Bra va!!
Bye bye Sang Arun
Mycket svenskar brukar det vara här......
Och så var jag då installerad på Apple. Det känns hemma trots att det är något helt annat än min vita bungalow........
......som såg ut såhär.
Tillbaka till vågrätt läge.
Och bad......
Idag dök Inge, också från Halmstad, upp. Vi träffades ju här förra året. Kul att ses igen. Middag och massage, på nytt ställe. Livsandarna vaknar till liv. Det blev ingen sen kväll eftersom jag ska träffa Noni för pw i morgon bitti.
Natti ses i morgon. Kram kram










2 kommentarer:

  1. Nya boendet ser fint ut! Men shit att du orkar upp så tidigt!

    SvaraRadera
  2. Ja det är, eller i alla kommer att bli riktigt fint när de är färdiga. Förundras över mig själv att jag pallrar mig upp 😅

    SvaraRadera