23 december 2014

Som på små lätta moln på Koh Chang

God morgon!!

Klockan är snart tio och jag sitter på salong för footscrub och pedikyr. Fötterna ska nu bli julfina. Powerwalk och thai frukosten är redan avklarade. Måste säga att jag jobbar effektivt. Det behövs ju noggrann planering för att hinna med allt. 
Så här kommer dricksvatten till restaurangerna, nu vet vi det.....
Man taget vad man haver
Mmmm du lilla gumman, du får slita för pengen....... Men jag måste erkänna att det är nog sjutton värt de 100B extra de ska ha, för de är mycket mer noggranna..... Redan nu känns fötterna annorlunda än sist. 
Fint bor det. Och det där till höger, tyvärr allt för vanligt. Ung flicka och äldre herre....
Salongen ligger i början på backen......
Som på små lätta moln...... 
En latte i dykshopen
Nu har jag jobbat så hårt att det nästan behövs en siesta hahaha....

Det är fullmåne igen..... Alltså inte mycket kvar av stranden under stora delar av dagen. Glöm promenader längs strandkanten!

Funderade på att flytta över till Apple redan idag, men nej jag tar mellanskillnaden på 1200B nästan 300kr och lägger dem på behandlingar istället. Även om det hade varit mysigt att vakna upp på Apple på julaftons morgon så går det ingen nöd på mig där jag bor nu. Hade Nonee varit kvar så hade jag flyttat.

Fötterna på morgonen och två timmars massage på kvällen. Sämre kan man ha det....... Middag på Banpu och välbehövlig sömn på det..... Helt otroligt, jag har hunnit ifatt med bloggen!! Wohoooo!!

Ses i morgon och då är det julafton! Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar