17 december 2014

Lugna dagar på Koh Chang

Vaknar strax efter 7 men ligger kvar i sängen och gör ingenting, så skönt...

Pw bort till backarna och kör resten där. Frukost på thaivis med ris och kyckling i chili och ägg. Ja nu var det inte mycket kyckling, men desto mer chili, med andra ord bara chili! 
Strandhäng hela dagen tillsammans med Jenny, Jocke och barnen och Inge som dök upp senare. Tyvärr så blåser det ganska rejält och mulnar på på eftermiddagen........ Det gillar vi inte....
Den här tillvaron passar min hårfärg. Tänk vad skönt att bara ha ett enda problem, eller ja två då.... 
Vad ska jag äta idag?
Ska jag ta massage idag och hur länge?

Och Idag blir det två timmars massage där jag fick så jag teg. Hon skulle väl ge mig eftersom jag inte var helt nöjd sist. Som vi kom överens om, ägaren och jag, så skulle jag förklara för honom vad jag ville och så förklarar han för henne. 
Lovar, jag studsade runt som en gummiboll på den där britsen. Shit pommes frites vad ont det gjorde. En halvtimme på axlar och nacke, en kvart på vardera höft och en timme på resten.
- you cly?
Nej det gjorde jag inte, men det var sjutton inte långt ifrån. Råkade titta upp och då står hon på min höft och trycker med hälen..... Och så fortsatte det. Efter en tvåtimmarsshow är jag helt mörbultad, håret står på ända och alldeles groggy, men sååå skönt.

Går ner till Apple och pratar med dem lite och blir bjuden på lite japanskt godis och middag, Green curry, riktigt god. Inge dyker upp efter ett tag. Vi har en jättetrevlig kväll. Jag sitter och huttrar, det blåser ordentligt idag och är riktigt kyligt. Och den där massagen tar ut sin rätt så det blir en tidig kväll där jag somnar ovaggad.
Bye, bye ses i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar