30 december 2014

Abu Dhabi ställer till det

Ny dag och välkommen till Abu Dhabi.

Trevlig flygplats med massor av shopping, önskar jag hade obegränsat med pengar. 
Avgången till Amsterdam närmar sig och jag stoppar i mig Rinexin och  tabletten mot hostan som kan gör en sömnig plus en insomningstablett till, för nu ska det sovas. Shit, då visar det sig att planet till Amsterdam har försenad avgång..... Håller på att somna sittandes bland alla dessa människor hahaha. 
Får se vad den här förseningen innebär, men det bådar inte gott. Trött och lagom tjurig om jag ska vara ärlig. 

Ajajajaj vad ont det kan göra att flyga....... 
I Amsterdam får jag en ny flygtid och då kommer jag till Göteborg 22.35. Jippiiiii då kan jag inte ta mig till Halmstad. 

Etihad anser att de frias från ansvar eftersom deras avtal är att ta mig till Göteborg och det gör de, det kan jag väl förstå, men det känns inte rätt. Men ju mer tiden går desto mer irriterad blir jag. Googlar lite, ringer försäkringsbolag och går tillbaka för att tala med dem igen. 

Träffar ny personal och säger att så här får man bara inte behandla folk. Visar sig att jag tidigare skulle ha fått voucher till mat, fick den nu. 
Kort och gott, mat och ny avresa i morgon bitti. Då kan jag i alla fall ta mig hem.

Vilken dag!! Vilken resa!! Sjuk och försening....... Längtar hem!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar